Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(48)
Forma i typ
Książki
(48)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(41)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Oddział dla dzieci BG
(1)
Wypożyczalnia BG
(44)
Filia nr 2 w Grodzisku Mazowieckim
(1)
Filia nr 1 w Kadach
(1)
Autor
Szuścik Urszula
(4)
??obocki Mieczysław (1929-2012)
(3)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(3)
Banasiewicz-Tenerowicz Aleksandra
(2)
Fuks Agata
(2)
Grzybowski Przemysław
(2)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(2)
Bednarska Małgorzata
(1)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Bortliczek Małgorzata
(1)
Chabior Agata
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Dell Carl W. Jr
(1)
Fabiś Artur
(1)
Falcman Daniel (1984- )
(1)
Gajda Janusz (1933- )
(1)
Gucwa-Porębska Katarzyna
(1)
Góral-Półrola Jolanta
(1)
Hoffmann Beata (1964- )
(1)
Jakubowski Witold (1963- )
(1)
Jankowska-Szafarska Lucyna
(1)
Januszewska Edyta
(1)
Jaworska Anetta
(1)
Kaczmarek Bogusława Beata
(1)
Kapłon Małgorzata
(1)
Kijak Remigiusz (1979- )
(1)
Konopczyński Marek
(1)
Korzeniowska Wiesława
(1)
Kowalski Mirosław (pedagog)
(1)
Kozłowski Paweł
(1)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(1)
Litwin Joanna Monika
(1)
Margasiński Andrzej
(1)
Marzec-Holka Krystyna
(1)
Michalak Joanna
(1)
Miksza Małgorzata (1957- )
(1)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(1)
Musiał Ewa
(1)
Oleksy Jadwiga
(1)
Olszówka Piotr
(1)
Sawicki Krzysztof (pedagogika)
(1)
Skałbania Barbara
(1)
Skibska Joanna
(1)
Starzomska Małgorzata
(1)
Szkudlarek Tomasz
(1)
Walczak Paweł
(1)
Waleszkiewicz Kamila
(1)
Wawrzyniak Joanna
(1)
Wilsz Jolanta
(1)
Winczura Barbara (1969- )
(1)
Wirkus Łukasz
(1)
Wiącek Renata
(1)
Wojciechowska Aneta (pedagog)
(1)
Zierkiewicz Edyta (1968- )
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Śnieżkowska-Bielak Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(47)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(4)
Nauczanie początkowe
(3)
Pedagogika
(3)
Rodzina
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Wychowanie
(3)
Atopowe zapalenie skóry
(2)
Autyzm
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Pedagogika resocjalizacyjna
(2)
Przemoc w rodzinie
(2)
Adaptacja kulturowa
(1)
Alkoholicy
(1)
Alkoholizm
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Augé, Marc (1935- )
(1)
Choroby kobiece
(1)
Czytanie
(1)
Diagnostyka
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko maltretowane
(1)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Filozofia chrześcijańska
(1)
Foucault, Michel (1926-1984)
(1)
Gerontologia
(1)
Heterotopie
(1)
Ideologia
(1)
Jąkanie
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Komunikowanie się
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Małżeństwo
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metody nauczania
(1)
Montessori, Maria (1870-1952)
(1)
Multimedia
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie przedszkolne
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauki społeczne
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nowotwory
(1)
Osobowość
(1)
Osoby jąkające się
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Pedagogika kultury
(1)
Perfumy i wody toaletowe
(1)
Personel szkolny
(1)
Pisanie
(1)
Pomoc postpenitencjarna
(1)
Postmodernizm
(1)
Praca
(1)
Prace dyplomowe
(1)
Prawo karne
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przywództwo
(1)
Psychoterapia
(1)
Saint-Exupery, Antoine de (1900-1944)
(1)
Samowychowanie
(1)
Socjologia edukacji
(1)
Sutki
(1)
Syryjczycy
(1)
Systemowa terapia rodzin
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Sztuka w edukacji
(1)
Tischner, Józef (1931-2000)
(1)
Uchodźcy
(1)
Uczniowie
(1)
Więźniowie
(1)
Wolontariusze
(1)
Wychowanie moralne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zaburzenia autystyczne
(1)
Śmiech
(1)
Temat: dzieło
Petit Prince
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-
(2)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Liban
(1)
Syria
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(5)
Podręczniki akademickie
(4)
Opracowanie
(3)
Podręczniki
(3)
Opowiadanie dziecięce polskie
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Czasopisma kobiece
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Pedagogika kultury
(1)
Podręcznik
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dydaktyka to jedna z najważniejszych nauk pedagogicznych w procesie kształcenia kandydatów na nauczycieli. Przyszły nauczyciel w trakcie studiowania dydaktyki rozumianej jako teoria kształcenia (nauczania – uczenia się i wychowania) powinien zdobyć podstawowe wiadomości i umiejętności dotyczące formułowania celów kształcenia, stosowania zasad, metod, form i środków dydaktycznych. [...] Mając na uwadze ułatwienie studentom pedagogiki i kierunków nauczycielskich nabycia niezbędnych kompetencji ułatwiających start zawodowy, niniejsza publikacja ujmuje podstawową wiedzę dydaktyczną i najważniejsze umiejętności w pracy nauczyciela. Dydaktyka szkolna dla kandydatów na nauczycieli stanowi zmienione i rozszerzone wydanie Zarysu dydaktyki szkolnej (F. Bereźnicki). Zmianie poddano tytuł oraz samą treść, poszerzając ją o wybrane i poprawione zagadnienia zawarte w publikacji Podstawy kształcenia ogólnego (F. Bereźnicki). W niniejszej książce zawarto wiedzę, która wynika z Autora kilkudziesięcioletniej pracy dydaktyczno-naukowej w szkolnictwie ogólnokształcącym i wyższym, a także z własnych przemyśleń teoretycznych przedstawionych w wielu publikacjach dydaktycznych. Wykorzystał tu bogaty dorobek naukowy i poglądy znanych i cenionych dydaktyków, a jednocześnie profesorów uniwersyteckich, m.in. K. Denka, C. Kupisiewicza, T. Lewowickiego, K. Kruszewskiego, S. Palki, J. Półturzyckiego, M. Śnieżyńskiego, W. Zaczyńskiego i najbardziej cenionego W. Okonia, twórcy teorii kształcenia wielostronnego, a także wielu innych. „Ich prace tworzą dzisiaj nowy kształt polskiej teorii kształcenia”. Zadaniem niniejszego podręcznika jest prezentacja podstaw wiedzy teoretycznej i praktycznej, która winna być uzupełniona i rozszerzona przy wykorzystaniu dorobku naukowego współczesnych dydaktyków. W książce Autor zwraca uwagę na zagadnienia bezpośrednio przydatne w organizowaniu i kierowaniu procesem uczenia się, a szczególnie na potrzebę wzbogacania i stosowania aktywizujących metod i środków dydaktycznych, na unowocześnianie lekcji, optymalizowanie sprawdzania i oceniania uczniów. Ważnym zagadnieniem jest także samodzielne uczenie się uczniów, dlatego wyeksponowałem problematykę metod uczenia się, które są podstawą ich aktywności poznawczej i samokształceniowej. Poznanie teoretycznej, a częściowo praktycznej strony procesu kształcenia wchodzi w skład przygotowania studentów do zawodu nauczycielskiego. Jest to jednak przygotowanie tylko częściowe, jego uzupełnienie stanowią praktyka i ciągłe doskonalenie teoretyczne. Rozdziały w książce są podporządkowane strukturze wiedzy dydaktycznej. Pracę kończy dość obszerna bibliografia o charakterze dydaktycznym, łącząca się z kształceniem i edukacją szkolną. Wykaz literatury pozwoli na poszerzenie i pogłębienie wiedzy teoretycznej w toku studiów i pracy nauczycielskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Heterotropie dziecięcego uchodźstwa : Syryjczycy w Libanie / Edyta Januszewska. - Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2019. - 304 strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
[Jest] to interesujące poznawczo studium społeczno-kulturowe poświęcone losom syryjskich uchodźców. Materiał empiryczny do publikacji Autorka zbierała w 2017 roku w Libanie [...]. Uczyła języka angielskiego w mieście Zahle w szkołach dla uchodźców z Syrii. Na podstawie materiałów zbieranych metodycznie w trakcie pobytu, głównie wywiadów jakościowych, powstało studium terenowe o dużym potencjale informacyjnym, poglądowym i wizualnym (oprócz tekstu kanałem przekazu informacyjnego są fotografie). Rozdziały wprowadzające [...] świadczą o znakomitym przygotowaniu teoretycznym Autorki, dużej erudycji, w szczególności o jej wiedzy z zakresu problematyki uchodźczej. Wszak to nie jest jej pierwsza praca poświęcona tym zagadnieniom [...]. Z recenzji dr hab. Danuty Lalak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 61
Książka
W koszyku
Poradnik powstał z myślą o rodzicach i opiekunach małych atopików. Znajdą w nim Państwo przystępny opis atopowego zapalenie skóry zarówno po kątem specjalistycznego nazewnictwa, jak i aspektów alergologicznych oraz kosmetologicznych. Atutem książki są przepisy kulinarne dla mam karmiących piersią będących na diecie eliminacyjnej oraz poruszenie psychologicznych aspektów AZS. Autorka książki jest psychologiem oraz mamą małego atopika. Całość wywodu jest konsultowana przez specjalistów: pediatrę alergologa, kosmetologa i dietetyka. atopowe zapalenie skóry (AZS) - to główny temat tego poradnika, choć nie jedyny. Na rynku, tzn. w książkach i w Internecie, pojawiło się wiele publikacji, z których można się dowiedzieć, czym jest AZS i jak sobie z nim radzić. Jeśli Twoje dziecko zachorowało właśnie na AZS, to czekają Cię częste wizyty u specjalisty alergologa. Ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć, że pediatrzy nie zawsze prawidłowo rozpoznają AZS. Nasz synek trochę się namęczył, zanim trzeci pediatra po­wiedział, że być może jest to AZS i należy się udać do specjalisty. Nie bez znaczenia jest fakt, że sama jestem alergikiem, i już w szpitalu powinnam usłyszeć informację, że malucha, póki co, mogę dokarmiać jedynie mlekiem dla alergików. Tak się jednak nie stało. Poród zakończył się cesarskim cięciem, przez co miałam problemy z pokarmem. Jednak gdy małemu postawiono diagnozę atopowego zapalenia skóry, stwierdziłam, że dam radę i że moje dziecko będzie karmione tylko piersią. Udało się. Dopiero pod koniec 5. miesiąca zaczęliśmy stosować jedną z kaszek zbożowych do­zwoloną dla alergików, ponieważ maluch się nie najadał. Gdy skończył 15 miesięcy, pozostałością po AZS były pojawiające się od czasu do czasu zmiany skórne, głównie na rączce, policzkach lub brzuszku. Zwykle wiązało się to z wprowadzeniem nowych pokarmów, szczególnie mandarynek, bananów lub winogron. Nie oznaczało to jednak uczulenia na te owoce (dziecko spożywało je wcześniej bez problemów), ale reakcję na konserwanty. Obecnie synek je już jogurty dla dzieci, serki homgenizowane, żółtko czy kaszę manną. Co prawda, nie wszystko już minęło, ale najlepszym dowodem poprawy była reakcja alergologa, który - oglądając jakiś czas temu skórę mojego dziecka - stwierdził, że z pewnością by zbankrutował, gdyby u wszystkich dzieci poprawa następowała równie szybko. Z tą poprawą też jednak bywa różnie... Mój maluch ma już 2,5 roku, a AZS wciąż się utrzymuje, choć z różnym natę­żeniem. Oczywiście, kolejne trudności, m.in. skórne, pojawiły się wraz z pójściem do przedszkola, ale i tu można pomóc małemu atopikowi. W większości przypadków - o czym będzie mowa w dalszej części książki - zmiany skórne typowe dla AZS zmniejszają się około 5. roku życia. Poradnik ten dedykuję rodzicom i ich maluchom oraz dorosłym borykającym się z AZS. Myślę też, że obecne tu dietetyczne przepisy mogą pomóc np. jakiemuś tacie w przyrządzeniu swojej żonie słodkiego prezentu, choćby szarlotki, tak jak robił to mój mąż, kiedy u synka rozpoznano AZS, a mnie bardzo brakowało słodyczy. Ze względu na dużą dostępność wiedzy na temat AZS zawarte w publikacji definicje i charakterystyka objawów zostały okrojone do niezbędnego minimum. (Opis wg www.bezkartek.pl)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia Doktor Jolanty Góral-Półroli prezentuje nowoczesne, interdyscyplinarne w swej naturze ujęcie problematyki zaburzeń płynności mówienia. Jąkania bowiem nie da się rozpoznawać z perspektywy jednej tylko dyscypliny. Autorka stara się ustalić, w jakiej relacji pozostają jąkanie i komunikacja słowna: czy i w jaki sposób jąkanie determinuje obraz zachowań komunikacyjnych osób jąkających się; czy i w jaki sposób sytuacja komunikacyjna moderuje objawy tego zaburzenia; czy osoby jąkające się charakteryzuje jakiś specyficzny profil zachowań komunikacyjnych. Tło neurologiczne i neuropsychologiczne, uwzględniające światowe trendy w badaniach, oraz zastosowana teoria mikrogenetyczna świetnie podbudowują wywód i dostarczają narzędzi do zrozumienia istoty jąkania oraz wyciągnięcia istotnych wniosków natury aplikacyjnej. Spojrzenie na jąkanie z perspektywy mikrogenetycznej teorii formowania się objawu, oparte na bogatym doświadczeniu klinicznym Autorki, jest oryginalne nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Jest to znakomicie opracowana propozycja wydawnicza zarówno pod względem teorii, jak i wartości praktycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Posługując się bardzo przystępnym językiem, autorzy ukazują Czytelnikowi zarys zasad pisarstwa naukowego od prac na ocenę, do artykułów naukowych. Doradzają, co i jak czytać, aby napisać dobrą pracę; w jaki sposób najlepiej wyszukiwać informacje i gromadzić je na potrzeby warsztatu pisarskiego; jakich błędów unikać podczas pisania prac i oddawania ich oceniającym; w jaki sposób dopracować stronę formalną tekstu i poprawnie go zilustrować; na co zwracać uwagę zbierając materiały i pisząc prace z wykorzystaniem komputera; jak przygotować tekst do druku; w jak zachować się podczas publicznych wystąpień w klasie i na konferencji naukowej; jak korespondować z nauczycielem i współpracować w trakcie seminarium dyplomowego itp. Oprócz licznych porad, wskazówek i uwag Czytelnik znajdzie tu przewodnik bibliograficzny (ponad 500 tytułów książek z zakresu metodologii, języka, logiki, statystyki i innych dziedzin, przydatnych przy pisaniu prac), przewodnik internetowy (ponad 100 adresów stron wirtualnych bibliotek, słowników, poradników, wyszukiwarek, serwisów informacyjnych, narzędzi do analizy danych), oraz kącik humoru z prac studenckich. Książka ta może służyć piszącym różnego rodzaju prace na ocenę za przewodnik oraz jako pomoc naukowa do zajęć, np. z języka polskiego, komunikacji interpersonalnej czy metodyki pisania prac. Szczególnie przyda się maturzystom oraz uczestnikom seminariów licencjackich i magisterskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W literaturze naukowej z zakresu nauk społecznych zadziwiająco mało uwagi poświęca się problematyce zapachu, jego funkcjom w codziennym i nie tylko codziennym życiu. Jeśli porównać to z ogromną liczbą prac poświęconych kontekstom społecznym twórczości plastycznej i muzycznej, roli kulturowej utworów powstających w tych dziedzinach w ciągu wielu wieków, praktycznemu zastosowaniu technik audiowizualnych, to widać ogromne i nieuzasadnione zaniedbanie w zakresie analiz społecznego znaczenia węchu, roli doświadczeń zmysłowych, funkcji jakie pełnił zapach w życiu jednostek, grup społecznych i dużych zbiorowości ludzkich. Podejmując w swej pracy problematykę perfum jako zapachu pozytywnie odbieranego i cenionego przez ludzi Autorka otwiera nie tyle nową, ile mało uczęszczaną, mocno zabiedbaną ścieżkę badań socjologicznych. [Z recenzji prof. dra hab. Mirosława J. Szymańskiego]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca dotyczy bardzo istotnej i doniosłej społecznie problematyki, jaką stanowi prezentacja rozmaitych form wspomagania procesu komunikacji osób z autystycznym spektrum zaburzeń (ASD). Autorzy wykorzystali z jednej strony aktualne dane z literatury sięgając do prac wybitnych badaczy zamieszczonych w publikacjach książkowych oraz czasopismach o znaczeniu i zasięgu międzynarodowym. Obszerna monografia wychodzi na przeciw pilnym potrzebom związanym z udostępnianiem najnowszych informacji w zakresie rozwijania zdolności porozumiewania się, ze szczególnym uwzględnieniem procesu edukacyjnego dzieci i młodzieży z ASD. Zawarte w przygotowywanej do druku książce rozdziały, odznaczają się wysokim poziomem profesjonalizmu i mogą stanowić niewątpliwie cenne źródło wiedzy oraz inspiracji dla czytelników. Ukazanie się tej książki pozwoli czytelnikom zapoznać się z wieloma różnorodnymi i często wypróbowanymi podejściami i metodami związanymi z diagnozą trudności komunikacyjnych i oddziaływaniami pozwalającymi je zmniejszyć lub im zapobiegać u dzieci z ASD. Lekturę ocenianej publikacji można polecić zarówno profesjonalistom jaki praktykom, a także studentom takich kierunków jak pedagogika specjalna, psychologia, logopedia, audiofonologia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego